Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı ile bir araya geldi. Görüşmede ilçede uzun süredir gündemde bulunan orman kaynaklı mülkiyet sorunları ile Ek-16 kapsamında yürütülen çalışmalar ele alındı.
Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı ile bir görüşme gerçekleştirdi.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre görüşmede, Beykoz’da uzun yıllardır gündemde yer alan orman kaynaklı mülkiyet sorunları ile Ek-16 kapsamında yürütülen çalışmalar masaya yatırıldı. İlçede özellikle orman vasfındaki alanlara ilişkin mülkiyet konularının değerlendirilerek çözüm süreçlerine ilişkin görüş alışverişinde bulunulduğu belirtildi.

Açıklamada, belediyenin ilgili kurumlarla koordinasyon içerisinde çalışmalarını sürdürdüğü ifade edilirken, Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel de Beykoz’un öncelikli gündem maddelerini ilgili bakanlıklarla görüşmeye devam edeceklerini söyledi.
Görüşmenin sonunda Gürzel, ev sahipliği dolayısıyla Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı’ya teşekkür etti.


